نکات امنیتی در مورد سرویس مجازی اینترنت و به خصوص چت روم ها

تعرفه تبليغاتتعرفه تبليغات

نکات امنیتی در مورد سرویس مجازی اینترنت و به خصوص چت روم ها

سلام بروبچ گلخنده

امیدوارم همگی حالتون خوب باشهآرام

خوب گوش کنین ببینین چی میگم و حتما رعایتش کنین!!!

اول از همه میریم سراغ مودم:

خب ببینین اکثر شماها مودمتون وایرلس هست و لن کمتر استفاده میشه.واسه اینکه همسایه ها و اطرافیانتون نتونن از نت شما استفاده کنن باید چندتا کار انجام بدید:

1_موقع ورود به پنل مودمتون باید یوزر و پسورد ورودتونو از حالت پیش فرض تغییر بدید((حالت پیش فرض اینکه هم یوزر و هم پسورد ADMIN هس))

اگه اینکارو نکنین حتی یه بچه هم میتونه با فهمیدن آی پی شما وارد مودم بشه و از نت شما استفاده کنه.((دقت کنید تاکید کردم بچه نه هکر!!!))

2_خب الان از طرف همسایه ها در امان هستین.کاری که باید الان انجام بدید اینکه حتما فایروال ویندوز فعال باشه برای فعال کردن فایروال باید از قسمت START برین داخل CONTROL PANEL.یه چیزی هم تا یادم نرفته بگم واسه افرادی ک نمیدونن فایروال چیه((فایروال یه جور مانع هس برای جلوگیری از ورود فرد هکر به سیستم البته فایروال موارد استفاده زیادی داره که اگه خواستین بدونین با یه سرچ ساده در گوگل متوجه میشین.))

3_الان باید از آنتی ویروستون مطمئن باشین.آنتی ویروس های زیادی وجود داره ولی من نود 32 و کسپراسکای رو پیشنهاد میکنم و اگه سرعت سیستمتون پایینه حتما از نود 32 استفاده کنین.خب یه چیز دیگه آنتی ویروستون حتما باید آپدیت شده باشه پس به روز باشید.

4_تبریک میگم تا الان ورود موفقی داشتین خب از این بعد باید به یه چیزای دیگم توجه کنین.توی سایت یا وبلاگ یا ایمیل و یا به خصوص چت روم اگه لینک((آدرس))ناشناس دریافت کردید اصلا کلیک نکنید چون بعضی از دوستان مخرب با دادن لینک به شما وارد سیستم و مودمتون میشن دقت کنین که این لینک جز ویروس چیزی نیس پس تا از صحت آن مطمئن نشدید کلیک نکنید.

5_وارد آدرس هایی که آنتی ویروس به شما هشدار ورود ممنوع می دهد به هیچ وجه نشوید.

6_خب من پیشنهاد میکنم با آی پی واقعیتون تو نت نچرخین و با یه آی پی فیک((جعلی))بگردین البته این موضوع باعث نشه تو چت روم ها سواستفاده کنینزبان درازی برای اینکه یه آی پی فیک به وجود بیارین میتونین از انواع ف...ی...ل...ت...ر ش..ک...ن ها استفاده کنین و یا از برنامه های آی پی فاکر استفاده کنین((البته نظر شخصی من اینکه از آی پی فاکر استفاده نکنین بهتره))((راستی فکر نکنین این آی پی از چشم پلیس فتا دور میمونه و میتونین همه کاری بکنین و گیر نیافتین!!!مراقب باشید!!!))

خب من بازم تاکید کنم که این مطالب تحت تجربه خود من بوده و از جایی کپی نشده استلبخند

بچه ها امیدوارم از این آموزش ها استفاده درست بکنینخنده

موفق باشینآرام

./

2015-07-30

14:41:29

 

 




نويسنده :

مي پسندم نمي پسندم